Co musisz wiedzieć, zanim wydasz pieniądze na stronę internetową? 

  • Home
  • Strona www
  • Co musisz wiedzieć, zanim wydasz pieniądze na stronę internetową? 
Strona internetowa

W dzisiejszym świecie obecność w sieci jest koniecznością. Doskonale zdajesz sobie z tego sprawę i chcesz mieć pewność, że Twoja strona internetowa jest dopracowana w najmniejszym szczególe. W naszym najnowszym wpisie podpowiemy Ci, od czego zacząć, żeby jak najlepiej przygotować się do zbudowania własnej strony internetowej.

Strona internetowa jest wizytówką Twojej firmy w sieci. Dzięki niej możesz w przejrzysty sposób przedstawić swoją ofertę i pozyskać nowych klientów. Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Ci cztery kroki, które warto przejść, zanim zaczniesz inwestować swój czas i pieniądze w budowanie strony WWW.

Cele komunikacyjne Twojej marki

Określenie celów komunikacyjnych powinno się odbyć na początku tworzenia strategii firmy. Wchodząc do sieci, prawdopodobnie masz już świadomość tego, kto jest Twoim klientem, jakim językiem się komunikuje, jakie są jego potrzeby i problemy i jak Twoja firma może na to odpowiedzieć. Te informacje są kluczowe na poziomie projektowania strony. Dzięki nim będzie wiadomo, co powinno być w pierwszej kolejności widoczne na stronie: jakie słowa, jakie problemy, jakie rozwiązania i jakie wyróżniki Twojej marki. Bez tego nie powinno się zaczynać prac nad stroną.

Aspekty techniczne

Kolejnym krokiem jest ustalenie, jakie cele ma spełniać strona i z jakich rozwiązań technicznych korzystać. Dobrym pomysłem jest wybranie i zanotowanie rozwiązań, które Ci się podobają na innych stronach i przedstawić je firmie, która będzie tworzyć Twoją. To może być tak naprawdę wszystko: ciekawe rozwiązania formularzy rezerwacyjnych, wtyczki do płatności czy jakiekolwiek inne „gadżety internetowe”, które po prostu urozmaicą czas spędzony na stronie internetowej Twojej firmy.

SEO i SEM

Następnym aspektem do zaplanowania jest przygotowanie tekstowe strony tak, aby pozycjonowała się ona po konkretnych zagadnieniach. Ważne jest, aby podkreślić frazy, które wyróżniają Twój biznes na tle konkurencji. Zwróć także uwagę, aby te frazy słowami klienta opisywały działalność Twojej firmy. Pamiętaj, że SEO odpowiada na to, w jaki sposób klienci wyszukują firm w Internecie. Nie jesteś w stanie narzucić klientom swoich własnych fraz, Twoja strona internetowa powinna odpowiadać na to, czego oni szukają. Wpisując w przeglądarkę opis tego, czego potrzebują, mają znaleźć Twoją stronę.

Integracja z Pikselem  Facebooka

Piksel jest dzisiaj jednym z głównych rozwiązań technologicznych w dziedzinie remarketingu. Warto zadbać o to już na etapie planowania strony internetowej. Żeby móc w pełni korzystać z marketingu w mediach społecznościowych. Dzięki temu oszczędzisz sobie frustracji wynikającej z faktu, że część reklam po prostu nie działa. Nie trzeba będzie wracać do technicznej modyfikacji strony. Mając stronę internetową kompatybilną z mediami społecznościowymi, jesteś w stanie szybciej reagować na zmieniające się trendy.

Mamy nadzieję, że te cztery kroki pomogą Ci dobrze zaplanować budowę strony internetowej i dzięki temu mądrze zainwestujesz swój czas i pieniądze. Prawdopodobnie takich kroków można wymienić jeszcze wiele, więc jeśli masz jakieś propozycje, podziel się nimi w komentarzu.

Na naszym kanale na YouTube zamieściliśmy także filmik na ten sam temat. Możesz go znaleźć pod tym linkiem:

Zostaw komentarz