Influencer marketing. Czy to działa? – rozmowa z Magdaleną Piasecką.

Coraz to powszechniejszą formą marketingu staje się influencer marketing. Promowanie produktu za pośrednictwem influencera jest szczególnie popularne na cieszących się dużą liczbą użytkowników platformach takich jak Instagram, Facebook czy TikTok. Czy to właściwy sposób na reklamę? Dla kogo, bądź jakich produktów jest dedykowany?

O początkach współpracy z influencerem, o tym, na co zwracać uwagę przy wyborze partnerstwa, w jaki sposób weryfikować wskaźniki i ile pracy to wymaga możecie posłuchać w wywiadzie poniżej. Przeprowadziła go Michalina Patucha CEO MP FLOW, a jej rozmówczynią była Magda Piasecka z just___perfect.

Magda niewątpliwie jest ekspertką, ponieważ jako praktykująca influencerka oraz kobietą wielozadaniową (beacademy.pl) jest liderką projektu eranowychkobiet_slask  i ambasadorką marki classladiesfundacja.

 


jak zacząć prowadzić media społecznościowe

Michalina Patucha

– CEO, psycholog, trener biznesu

Strategię działania i planowanie ma we krwi.  Specjalizuje się w dziedzinie wizerunku, przywództwa i efektywnej komunikacji.

Zapraszamy do obejrzenia całego spotkania:

Zostaw komentarz