Audyt marketingowy

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy skupia się na całościowej ocenie i zbadaniu stanu faktycznego wszystkich działań działań marketingowych (komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, działań w mediach społecznościowych) Państwa firmy oraz nabudowaniu na nim najkorzystniejszych i osiągalnych kierunków rozwoju wraz z planem działania.

Podczas audytu marketingowego skupimy się na konkretnych działaniach, komunikacji marki i jej spójności z misją przedsiębiorstwa. Nie może na nim zabraknąć analizy otoczenia biznesowego firmy, w tym działań konkurencji i tendencji rozwoju całej branży, w jakiej działa Państwa firma.

Audyt marketingowy obejmuje całościową komunikację marki – od namacalnych elementów identyfikacji wizualnej, poprzez kanały docierania do grupy docelowej, niewykorzystane szanse i sposoby budowania wizerunku – a to wszystko po to, aby trafniej i przy angażowaniu mniejszych środków finansowych docierać do Państwa Klientów.

Zapisz się na audyt marketingowy lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły!