Doradztwo wizerunkowo – marketingowe
Skrupulatne i wnikliwe audyty marketingowe i social media to tylko wstęp do zastosowania proponowanych rozwiązań i strategii komunikacji marki w Państwa firmie.
Oferujemy długotrwałą opiekę nad wszystkimi działaniami marketingowymi w dwóch opcjach:
- zakresie systematycznego doradztwa,
- lub przejęcia i prowadzenia spójnych, całościowych działań dotarcia i utrzymania wartościowych relacji z grupą odbiorców.
Jak wszystkie nasze usługi, również doradztwo wizerunkowo – marketingowe jest szyte na miarę. Zakres opieki zostaje ustalony już na na początku współpracy, po zbadaniu potrzeb, ponieważ rozumiemy, że każda firma jest tak wyjątkowa, jak jej klienci.
W ramach doradztwa marketingowego posiadamy w ofercie również Audyt strategiczny i Audyt marketingowy:
Audyt strategiczny to punkt wyjścia w określeniu strategii rozwoju firmy. Jest to rozbudowana i bardzo kompleksowa usługa, która da Państwu perspektywiczne i oparte na faktach spojrzenie na możliwości, zagrożenia i potencjalne kierunki budowania przedsiębiorstwa.
Każdy biznes jest inny i dlatego jedynie rozwiązania szyte na miarę przynoszą realne korzyści.
Audyt strategiczny firmy to usługa, której nie można przeprowadzać samodzielnie, ponieważ wymaga zewnętrznej perspektywy, świeżego spojrzenia i udziału specjalistów, co pozwoli na szczere i wszechstronne spojrzenie na szanse rozwoju i problemy oraz przyniesie kreatywne pomysły na korzystne zmiany, które wprowadzą firmę na następny poziom biznesowego rozwoju.
Podczas audytu strategicznego przyglądamy się i analizujemy szczegółowo obszary:
- zasobów firmy,
- kompetencji kadry zarządzającej,
- komunikacji marki i jej spójności,
- działań marketingowych,
- obsługi klienta,
- sprzedaży produktów i usług.[/vc_column_text]
Audyt strategiczny trwa od jednego do kilkunastu dni (w zależności od wielkości firmy i zakresu zamówienia). Każdy klient otrzymuje szczegółowy raport z audytu ze wskazaniami do dalszych działań, narzędziami wspierającymi rozwój oraz propozycją rozwiązań na „tu i teraz”, które poprawia lub wzmocnią proces rozwoju firmy.
Audyt marketingowy skupia się na całościowej ocenie i zbadaniu stanu faktycznego wszystkich działań działań marketingowych (komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, działań w mediach społecznościowych) Państwa firmy oraz nabudowaniu na nim najkorzystniejszych i osiągalnych kierunków rozwoju wraz z planem działania.
Podczas audytu marketingowego skupimy się na konkretnych działaniach, komunikacji marki i jej spójności z misją przedsiębiorstwa. Nie może na nim zabraknąć analizy otoczenia biznesowego firmy, w tym działań konkurencji i tendencji rozwoju całej branży, w jakiej działa Państwa firma.
Audyt marketingowy obejmuje całościową komunikację marki – od namacalnych elementów identyfikacji wizualnej, poprzez kanały docierania do grupy docelowej, niewykorzystane szanse i sposoby budowania wizerunku – a to wszystko po to, aby trafniej i przy angażowaniu mniejszych środków finansowych docierać do Państwa Klientów.
Zadzwoń i zapytaj o szczegóły!