Szkolenia dla pracowników

Szkolenia dla pracowników

Zadaniem każdej firmy jest się rozwijać, a tego nie da się zrobić bez zespołu zgranych, dobrze skomunikowanych, współpracujących i zaangażowanych ludzi posiadających wysokie kwalifikacje i motywację do pracy.

Dlatego jedną z naszych głównych gałęzi działalności są biznesowe szkolenia dla pracowników.

Znamy metody na podnoszenie efektywności personelu, wiemy jak zbliżyć ze sobą ludzi pracujących razem i wypracować pomiędzy nimi zdrową atmosferę współpracy. To z kolei bezpośrednio przekłada się na odpowiednią komunikację z klientami, zadowolenie z pracy a w efekcie końcowym – wynik finansowy firmy.

Zakres naszych szkoleń dla pracowników odpowiada wyzwaniom, z jakimi musi zmierzyć się Państwa firma.

Zwykle największy nacisk kładziemy na jakość obsługi i kompetencje miękkie. Dobra komunikacja (zarówno w zespole jak i pomiędzy pracownikami a klientami), asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność budowania relacji ma przełożenie na efekty wykonywanej pracy.

Odbiorcy cenią nasze szkolenia biznesowe również za użyteczność, ponieważ zawsze dopasowujemy metody pracy do potrzeb firmy i wzbogacamy je o sprawdzone i gotowe do wdrożenia narzędzia.

Poznaj przykładowe tematy szkoleń biznesowych przeprowadzanych przez firmę MP FLOW:

  • Zmiana w firmie – zrozum, zaplanuj i przeżyj.
  • Zarządzanie sobą / zespołem w czasie – warsztat na bazie gry szkoleniowej „Kwestia czasu”.
  • Efektywna komunikacja w zespole.
  • Trening nazywania emocji.
  • Sztuka łagodnej perswazji.
  • Komunikacja-manipulacja – jak bronić się przed oszustami?
  • Asertywność w relacjach biznesowych.
  • Asertywna komunikacja.
  • Team coaching.
  • Twórcze myślenie w życiu i organizacji.
  • Trening kreatywności.
  • Trening krytycznego myślenia.
  • Autentyczny wizerunek organizacji – jak go odkryć, opracować i konsekwentnie pielęgnować?
  • Emisja głosu w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Emisja głosu podczas wystąpień publicznych.
  • Motywacja w zespole – jak budować efekty poprzez dobrą motywację?
  • Zarządzanie w oparciu o praktyczne narzędzia coachingowe.
  • Trudny klient / hejter – kim jest i w czym może nam pomóc?
  • Kreowanie wizerunku w Social Mediach – jak tworzyć aktywne i zaangażowane społeczności?
  • Stres i sytuacje trudne – jak zarządzać swoimi emocjami podczas niespodziewanych wydarzeń?
  • Zarządzanie konfliktem.
  • Psychologia poznawcza w sprzedaży.
  • Psychologia pozytywna w zarządzaniu.
  • Psychologia komunikacji w sytuacjach trudnych.
  • Psychologia skutecznej komunikacji.

 

Chcesz zapytać o przykładowe programy szkoleniowe?
Zadzwoń lub napisz do nas!

 

Istnieje możliwość otrzymania dofinansowania do 100% wartości zamawianego cyklu szkoleniowego dla pracowników i kadry zarządzającej restauracji – sprawdź, czy możesz otrzymać dofinansowanie!