Szkolenia dla pracowników
Zadaniem każdej firmy jest się rozwijać, a tego nie da się zrobić bez zespołu zgranych, dobrze skomunikowanych, współpracujących i zaangażowanych ludzi posiadających wysokie kwalifikacje i motywację do pracy.
Dlatego jedną z naszych głównych gałęzi działalności są biznesowe szkolenia dla pracowników.
Znamy metody na podnoszenie efektywności personelu, wiemy jak zbliżyć ze sobą ludzi pracujących razem i wypracować pomiędzy nimi zdrową atmosferę współpracy. To z kolei bezpośrednio przekłada się na odpowiednią komunikację z klientami, zadowolenie z pracy a w efekcie końcowym – wynik finansowy firmy.
Zakres naszych szkoleń dla pracowników odpowiada wyzwaniom, z jakimi musi zmierzyć się Państwa firma.
Zwykle największy nacisk kładziemy na jakość obsługi i kompetencje miękkie. Dobra komunikacja (zarówno w zespole jak i pomiędzy pracownikami a klientami), asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność budowania relacji ma przełożenie na efekty wykonywanej pracy.
Odbiorcy cenią nasze szkolenia biznesowe również za użyteczność, ponieważ zawsze dopasowujemy metody pracy do potrzeb firmy i wzbogacamy je o sprawdzone i gotowe do wdrożenia narzędzia.
Poznaj przykładowe tematy szkoleń biznesowych przeprowadzanych przez firmę MP FLOW:
- Zmiana w firmie – zrozum, zaplanuj i przeżyj.
- Zarządzanie sobą / zespołem w czasie – warsztat na bazie gry szkoleniowej „Kwestia czasu”.
- Efektywna komunikacja w zespole.
- Trening nazywania emocji.
- Sztuka łagodnej perswazji.
- Komunikacja-manipulacja – jak bronić się przed oszustami?
- Asertywność w relacjach biznesowych.
- Asertywna komunikacja.
- Team coaching.
- Twórcze myślenie w życiu i organizacji.
- Trening kreatywności.
- Trening krytycznego myślenia.
- Autentyczny wizerunek organizacji – jak go odkryć, opracować i konsekwentnie pielęgnować?
- Emisja głosu w telefonicznej obsłudze klienta.
- Emisja głosu podczas wystąpień publicznych.
- Motywacja w zespole – jak budować efekty poprzez dobrą motywację?
- Zarządzanie w oparciu o praktyczne narzędzia coachingowe.
- Trudny klient / hejter – kim jest i w czym może nam pomóc?
- Kreowanie wizerunku w Social Mediach – jak tworzyć aktywne i zaangażowane społeczności?
- Stres i sytuacje trudne – jak zarządzać swoimi emocjami podczas niespodziewanych wydarzeń?
- Zarządzanie konfliktem.
- Psychologia poznawcza w sprzedaży.
- Psychologia pozytywna w zarządzaniu.
- Psychologia komunikacji w sytuacjach trudnych.
- Psychologia skutecznej komunikacji.
Chcesz zapytać o przykładowe programy szkoleniowe?
Zadzwoń lub napisz do nas!
Istnieje możliwość otrzymania dofinansowania do 100% wartości zamawianego cyklu szkoleniowego dla pracowników i kadry zarządzającej restauracji – sprawdź, czy możesz otrzymać dofinansowanie!