Tworzenie strategii budowy i rozwoju marki
Zbudowanie silnej marki to praca, którą można podzielić na wiele etapów.
Pierwszym z nich jest opracowanie koncepcji marki, przygotowanie jej kluczowych celów, wartości, misji i wizji a także wyznaczenie konkretnych działań, które będą wspierać ich realizację.
W zależności od branży, produktu i skali przewidywanego działania marki nasza współpraca może zaczynać się w różnych punkcie a także opierać o różne zadania.
Najlepszym momentem na podjęcie świadomych działań strategicznych u każdego właściciela firmy jest dzień, w którym stwierdza, że ich brakuje! Może to być zarówno sam początek, kiedy nie wiemy, w którą stronę iść, ale także etap intensywnego rozwoju firmy, w którym potrzebujemy zewnętrznego profesjonalnego wsparcia w ocenie sytuacji.
Jeśli chcesz stworzyć silną markę i wprowadzić swój produkt do sprzedaży, możesz na nas liczyć w poniższych obszarach:
- opracowanie koncepcji marki: wartości, misja, wizja,
- opracowanie i przygotowanie strategii marketingowej,
- przygotowania rozeznania rynku (analiza konkurencji, opracowanie trendów, możliwych szans i zagrożeń),
- utworzenie spójnej komunikacji graficznej marki: pełna identyfikacja marki, księga znaku, brandbook,
- opracowanie strategii komunikacyjnej wraz z instrukcjami, jak realizować wartości marki,
- opracowanie strategii działań partnerskich realizujących cele marki,
- opracowanie planu rozwoju pracowników uwzględniających wartości marki,
Opracowując strategie komunikacyjne, marketingowe i rozwojowe pracujemy z przedstawicielami małych i średnich firm. Najczęściej wybierana forma spotkań to:
- konsultacje,
- pakiety konsultacji,
- audyty miesięczne, podczas których zespołowo opracowujemy kluczowe działania marki istotne dla jej dalszego rozwoju.